Ciężkie czasy dla gastronomii.

Gastronomia w całej Europie przeżywa ciężki okres z powodu pandemii COVID-19. Pojawiają się też różne pomysły wspierania tej branży. Niektóre przybierają mocno zaskakującą formę, zwłaszcza gdy na przykład widzimy tekst zamieszczony na Facebooku przez Burger King o treści "zamówcie z McDonald's".

Gastronomia cierpi z powodu pandemii

 

 Pierwsze wrażenie może być szokujące. Burger King co prawda nie tylko zachęca do kupowania jedzenia w McDonald's, ale i również w innych miejscach jak KFC, PizzaHut czy Starbucks.

Jest to przejaw niezwykłej solidarności, która możliwa była tylko w tak trudnych czasach, jakie dzisiaj przeżywamy. Zachęcanie klientów do składania zamówień u konkurencji jest myśleniem nacechowanym wspólnym dobrem. Restauracje oraz inne punkty gastronomiczne zatrudniają tysiące pracowników, którzy potrzebują teraz wsparcia nie tylko ze strony władz poszczególnych krajów, ale i ze strony konsumentów. Bez tego wparcia istnieje duże prawdopodobieństwo, że upadłość ogłoszą setki punktów gastronomicznych.

<< Blog
zamknij